dilluns, 26 de novembre del 2007

DESEMBRE

Ja arriba el mes de desembre, aquí teniu aquestes dites populars per poder comentar amb els vostres familiars i les vostres amistats:

- Darrera un desembre plujós, ve un gener polsós.
- De desembre a la fi, cada cabra amb son cabrit.
- Desembre finat, any acabat.
- Desembre, moltes coses es fan, però ja som a fi d'any.
- Quan pel desembre canta el mussol, pluja o bon sol.
- Dies de desembre, dies de malura: tot just es fa dia que ja és nit obscura.
- Quan pel desembre canta el mussol, pluja o bon sol.




DESEMBRE NEVAT, BON ANY PEL BLAT!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! que jo encara no he cobrat! vols dir que ja s'acaba el mes????

Bé, unes altres dites per a completar:
- Pel Desembre tremola el vent i l’home més valent

- Per Nadal, qui res no estrena, res no val

- Qui al desembre ha de festejar, vora el foc s'ha de ficar

Cinta ha dit...

Que ràpida!
Jo tampoc he cobrat, però ja falta menys.

Ricardo ha dit...

La meva dita

El desembre congelat, m'ha deixat el nab gelat.

Ricardo ha dit...

La meva dita

El desembre congelat, m'ha deixat el nab gelat.

Gabi opina ha dit...

continuació dita ricardo ...

congelat i no usat

Per cert, no pot ser fi de mes que jo tampoc he cobrat...

Gabi opina ha dit...

no volia ser menys que Ricardo si ell te dos entrades jo també!!!

Cinta ha dit...

En lo de no usat, suposo que parles per tu, no?

Anònim ha dit...

Jo crec que el que Ricardo volia dir és el "nas", malpensats!.

Anònim ha dit...

Lo del final de mes i lo de cobrar no ho capto.

Cinta ha dit...

No Anna, no volia dir el nas, és així de gracioset.
Lo de final de mes es pq jo vaig escriure el comentari el 26 de novembre i ja parlava del desembre, volien dir que m'adelantava molt, que fins que no cobrem no és final de mes i passem a l'altre.

Anònim ha dit...

Ja es final de mes ;-))