dissabte, 18 d’octubre del 2008

ACTUALITZACIÓ

Hola a tothom!

A petició de Clara, faig aquesta petita actualització del bloc.
Ja se que fa dies que us tinc abandonats i que no us conto res de la meva vida, però és que vaig atabalada amb la feina preparant trobades, xerrades... i quan arribo a cas no tinc ganes de res.

Ultimes novetats:
- Ara m'ha pegat per fer esport, no us penseu, vaig un dia a caminar i un dia a aguagim, però això per mi ja és molt.
- M'he fet del facebook, però encara no domino molt el tema.
- La primera setmana de novembre Ricardo i jo marxem a Berlin en plan enamorat.
- I per als que no ho recordeu, ja arriba la castanyada, que espero que aquest any pugui aguantar la pressió del Haloween.

5 comentaris:

Clara Àlvarez ha dit...

JAjaja... gràcies per actualitzar el bloc... jo no és que estigue més "prolífica" amb el meu, de bloc... fa dies que també el tinc una mica abandonat!

Trobo que està molt bé lo de fer una mica d'exercici... jo també m'he proposat anar a nedar... avore si aguantem l'hivern...

I bé, quan torneu de Berlin, fes-ne una bona crònica, eh? Jo faré el mateix quan tornem de Budapest ;.)

Cinta ha dit...

Et mantindré informada.

Ester ha dit...

caray cintin, no m'ho crec aixo de l'esport, jajajaja.
vaja, un viatjet, no et podràs queixar, que donaria jo uffff.
Jo amb la petita no puc fer viatges, aquest nadal em quedo a italia, buuuaaaaaaaaaa.
espero que t'ho passis bé amb el ricardo
ciaoooooo

Cinta ha dit...

Hola Ester!
Increible però cert, tot i que no em mato gaire. quan tingui fotos del viatge ja les penjaré.
Besitos a les xiquetes.

Anònim ha dit...

suposo que esteu ara mateix de viatge, em fa molta enveja.
Això de l'esport si que m'ha sorpres, espero que et duri, ja que jo vaig començar fa un any i ja ho he deixat, un desastre de veritat.
Un petonet i ens veiem aviat, vull dir la setman que ve